gästvänligt

Det gick väl bra idag, fick inte göra såå mycket. Mest bara titta på, göra lite småsaker.
Men det funkar, kan nog vänja mig vid att jobba där. Trevliga boende och trevliga arbetare.
Ganska trött, men ändå inte. Lite att fixa, byta sängkläder, tömma diskmaskinen, sova?
Får se vad det blir av det, måste prata med mamma oxå. Kanske äta något oxå. Så man orkar.

Leka med J ikväll när jag kommit hem, lär vara astrött. Men whatever, inget som inte går att göra nåt åt ;)
Leka med Tusset imorron, vi har bokat oss. Det ska bli trevligt, hennes mamma gör mat till mig :P =D
Mina föräldrar kommer kanske hem imorron, får se. Fråga mamma sen, iaf. LIte käk nu .. Hörs. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0