fredagen passar för

" Fredagen passar för nöjen. Du vill ha roligt, mer seriösa ämnen får vänta till en annan gång. Full fart. "

Känns väl ganska bra med det ju, fast full fart blir det nog inte.
Massa filmtittande står på planen, tror jag ?? Haha !
Jävla massa dimma där ute, jobbigt. Måste hitta kläder.
ÄNNU JOBBIGARE ! Så det så ! Ikväll är efterlängtat, väldigt mycket !





Hur många dagar har jag lämnat att försvinna
när jag förbannat att dom fanns?
Letar du värme där ett hjärta slutat brinna
har du din själ nån annanstans.
När jag trodde att jag hittat vad jag drömt
har jag svävat i det blå.
Vad jag sedan var på väg till har jag glömt
när jag kommit bara för att gå.



Nae, nu måste jag klä på mig! HejDå ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0