beroende

Datorberoende. Föredrar att inte vara hemma, eller att inte ha internet.
Fastnar inte då, det är skönt. Osocialt ju! Bara jag som kan göra nåt åt det.
Ska kanske ta tag i det där, ägna en viss stund om dagen? Eller vad ??
Kan ju faktiskt funka, man vet inte förrän man provat som det heter ..

Det blir imorgons att göra, efter städning, körning, saraträffen, glassen, åka hem, duscha, träffa J, matgörandet..
Herregud, hur ska jag hinna?? Det kommer bli stress, men det får det bli. Så är det bara !



På tal om nåt annat som redan nämnts, jag avgudar utseendet på min blogg.!
U N D E R B A R T, säger jag igen. Förstås. Men det tål att sägas igen. Så det så!


Soo, typ hej då kanske. Orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0